finally

Är äntligen ute på Värmdö och hämtar sommarhunden.

Vi har ätit ruskigt gott med rabarberpaj på slutet och nu mår jag illa.

Jag är så bortskämd här i min lilla ände av världen så det är inte klokt.

Annars bekymrar jag mig mest över att min semester snart är över.

Tre dagar har redan gått och jag har inte gjort nånting!

Fast det stämmer inte riktigt.

Först var jag sjuk i två dagar.

Och igår hade jag och dottern våran DAY OF FUN som jag gav henne i studentpresent.

Vi klippte oss.

Vi shoppade lite härliga nyttigheter på ordning och reda.

Vi åt lunch på Jensens Böfhus.

Vi hade ett allvarligt samtal om framtiden och dottern fick lite att tänka på tills vårt nästa coachingmöte nästa vecka.

Vi gick på bio och såg "Män som hatar kvinnor"..... så himla bra! Fast man hade läst boken! Bättre än boken!

Vi köpte ett strykjärn, en cd-spelare (så jag kan göra yoga i vardagsrummet) och lämnade in min dator på reparation.

Vi fikade på Sturekatten.

Vi åkte hem.

Vi avslutade med middag från grillen.


Vilken dag!


Det enda vi inte lyckades med var att hitta en silveraffär där dottern ska få välja ut två par örhängen.

Trodde det låg en vid Stureplan men det var visst 15 år sen jag var där och nu fanns den inte kvar.

Det ligger en vid Fridhemsplan så vi ska åka dit en annan dag.


Så.

Jag har ju faktiskt gjort något.

Och imorgon blir vi hemskjutsade och sen ska jag och sommarhunden ha en riktig höjdarsemester.

Vi är heltaggade!
Voff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0