inte långt kvar

Nu är vi uppkopplade!
Äntligen kan man jobba!
Flytten har gått bra och det kommer verkligen att bli finfint här.
Lite hyllor och sånt som fattas så man kan få ordning på alla papper.. men sen!

Nu har jag bara en vecka kvar till semestern!
Hjälp.
Måste bli klar med en massa saker och överföra all min visdom till dom stackarna som ska vara här...
och på torsdag är jag ledig för då tar dottern studenten... och på fredag måste jag gå på sonens avslutning för det var visst någon överraskning då.. så då måste jag sticka ifrån jobbet i några timmar...
Alltså bara tre normala dagar att arbeta nästa vecka.
STRESS.

Men sen.
Hämta hunden.
Klappa katten.
Och katten.
Promenera.
Yoga.
Läsa.
Sova.
Filosofera.

Sköööööööönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0