it's a sign

Påbörjar nu mitt 24-dagarsexperiment på vägen till bättre hälsa, mer energi och en mer balanserad kropp.
Detta sammanfaller lyckligen med att tv:n har pajat.
Ett tecken HELT klart.
Kommer inte att rapportera så utförligt om experimentet här eftersom dottern kommer att dokumentera det hela och redovisa det i någon form någonstans... det är inte helt klart än..
Kommer att sträva åt RAW-hållet, men inte till 100 %... blir lätt för mycket och då får jag nog och ger upp..
Utgångsläget är rätt dystert... min kropp är en kluns som utstrålar ohälsa.
Jag är i extremt dålig form på alla sätt och vis.
Vilket ju bara kan bli bättre!!!
Det taskiga utgångsläget är i detta fall något positivt kan man säga.
Nu ska jag väga och mäta lite för att kunna göra lite jämförande studier och slå fast faktiska och empiriska resultat.
Sen blir det yoga och spikmatta.
Nässköljning och torrborstning.
Får väl se om jag hinner med frukost innan lunch.

Midsommar förresten...
Firar vi INTE.
Inte mer än att jag ska ta ett litet snack med naturen när jag går ut med vovven senare.

Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0