skynda,skynda

Och här sitter jag hemma framför datorn mitt på arbetstid!
Tänkte sticka ut och handla lite viktiga grejer på lunchen.
Bara det att plånboken låg hemma i hallen.
Liksom ingen idé att bli arg.
"JAG TAR UT NÅGRA LUNCHRASTER PÅ EN GÅNG!!!! HAR JU NÅGRA INNESTÅENDE!"
Hojtade jag över axeln till mina stackars kollegor innan jag svepte ut från kontoret.
Sen skulle man ju önska att man kunde få skynda sig hela vägen hem när klockan tickar ner, sanden rinner ur timglaset och man faktiskt inte har ALL TID I VÄRLDEN till förfogande....
men nej
man får finna sig i tunnelbanetakt... station för station...
Nu ska jag bara få på mig ett par torra strumpor och skor och sen blir det till att "skynda" in till stan igen...
handla lite och så tillbaks till jobbet..
som om inget hade hänt...

Och sen är det personalfest!
Tänker bara vara med en kort stund.
Student imorgon och jag vill vara i finfin form.
Inte varje dag man blir klar med en dotter.

Kommentarer
Postat av: Pow

Du kommer aldrig bli klar med mig!:)

2009-06-10 @ 22:53:34
URL: http://lockedinneverland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0