Ålrajt

Dietmässigt har det varit sisådär.
Jag tycker att jag gör som man ska men ändå händer inte mycket.
Det gör mig lite låg.
Jag vill gärna skylla min övervikt på att jag inte gör något åt det... och nu när jag GÖR något så måste det ju bli resultat.. det kan väl inte vara så att min kropp på något sätt är unik och har utvecklat resistens mot viktnedgång?!!!!!
Isåfall blir jag superdeppig.

Kanske har jag ätit för mycket mandlar, nötter och ost?
På fel tidpunkt.
Typ på natten i sömnen.

Jag har verkligen ingen koll på mitt undermedvetna!

Igår åt jag ändå supergott till middag:

knaperstekta baconstrimlor lindade runt en klick cream cheese light med vitlök i, samt ugnsbakade grönsaker.

Till efterrätt:

Jello. Med banan- och jordgubbssmak.
Förvånande gott!

JAG TÄNKER INTE GE UPP!

NEVER!!!

I WILL NOT SURRENDER!!!

(thats the spirit!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0