armageddon... var är Bruce?

Jaha.
Där fick man för att man är en sucker för katastroffilmer, särskilt såna där hela mänskligheten hotas.
Gammal favvobok: Pestens tid av Stephen King.

Gud tänkte att nu jädrar i min låda ska jag ordna lite rajtantajtan!

Voila!
Här kommer en liten pandemi!


Jag vet, jag vet...
Sånt här händer lite då och då.
Sådan är naturen.

Grejen är att jag känner mig som lite av en expert på slika fenomen.
Jag har ju sett dom flesta filmerna.
Jag känner mig ändå rätt trygg för jag VET att USA säkert sitter och håller på med att RÄDDA VÄRLDEN.
En liten risk finns att dom inte tycker att vår del av världen spelar så stor roll.
Det är ju alltid någon liten avkrok som får offras innan hjältarna har kommit på vad dom ska göra.

Men ändå.

Snart kommer Obama att hålla ett TAL.
Och människor kommer att jubla allroundtheworld.

Sen kommer dom att skicka Bruce Willis och andra lämpliga experter ut i rymden och därifrån prickskjuta hela virushelvetet åt h-vete... die motherfucker!

Typ så.

Eller...

Det kan ju också vara så att det handlar om en konspiration.
Valfri ond organisation, eller varför inte Nordkorea, har kommit på ett sätt att selektera lite, rensa ut en smula...

Eller...

This is it.
Domedagen.
Jehovas vittnen har haft rätt hela tiden och nu är det kört för oss som har smällt igen dörren framför näsan på dom.


Vad kan man göra?

Skaffa lite alkogel och nys inte hejvilt till höger och vänster.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0