by the way

Jag är fortfarande väldigt viktig... alltså överviktig.
5 kg måste jag gå ner innan jag bara blir normalt viktig.
Kom inte och säg att det bara är jag som är fixerad... det står svart på vitt (ibland i andra färger också) på alla BMI-uträkningssajter jag har hittat.

Av fåfängliga skäl vill jag absolut gå ner i vikt... jag vill att min kropp ska stå i rimlig proportion till min längd och mina fötter... typiskt att just jag ska ha så små fötter...
Av bekvämlighetsskäl vill jag gå ner i vikt så jag kan ha på mig dom kläder som finns hemma och så jag kan röra mig obehindrat och känna mig smidig.
Av hälsoskäl vill jag såklart gå ner i vikt. Jag är hypokondriker. Kan jag affirmera fram övervikt så kan jag säkert åstadkomma både diabetes och hjärtinfarkt och inte blir det bättre av övervikt. Det har jag läst i expressen.

Så jag fortsätter.
Nån gång måste det väl ge resultat.
Nån gång måste väl även min kropp haja galoppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0