Dag 2 av hemska veckan avklarad- CHECK!

Nu är det bara 3 dagar kvar av den här veckan och nästa vecka är C tillbaka och då blir ALLT bättre.
Nu måste jag skynda, skynda för att hinna till Odenplan och möta upp sonen och sen hitta den där församlingslokalen där dottern ska framföra någon modern variant av Alice i Underlandet.
Sen blir det till att åka hem med blixtens fart för att hinna hämta ut böckerna innan dom stänger 21.00 och då även schlagern börjar.
Hektiskt.

Idag var det kul för roomservice-tjejen som håller i vår jobbflytt var på besök och hon formligen sprudlar över alla kanter och ledder av idéer om tyger och möbleringar och färger och möjligheter.
Allt jag ödmjukt och blygsamt piper att jag skulle vilja ha kan jag få!
Jag ska få höj- och sänkbart skrivbord.
Jag ska få OTALIGA brevkorgar till alla mina papper.
Jag ska få små hyllor och lampor och tyg på väggen och inte för att jag kunde se det framför mig i min aspergska lilla hjärna men hon verkade väldigt förtjust i sin egen målande beskrivning.
Jag litar på henne.
Hon måste vara bipolär och just nu är hon manisk.
Kul tjej!

Nu rusar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0