down

Var fortsatt trött igår och sov och segade hela dan...
... resulterade i att jag inte kunde somna när jag väl borde igår kväll/natt.
Låg och lyssnade på bok och tittade på tv tills det ljusnade och fåglarna började kvittra...
(hmm... undrar om det var därför jag sen drömde någon slags fågeldröm....?)
Vaknade ändå tidigt idag och tyckte det var bäst att gå upp så det inte blir galet ikväll när jag verkligen måste komma isäng med tanke på jobbet imorgon.

Usch.
Vet inte riktigt hur det är idag men igår var det INTE bra.
Hela jag var som ett molykelärt moln av negativitet och missmod.
Jag orkade och ville ingenting.
Fast jag borde.
Köket ser ut som hej,hej, HEJ och hå och jag hade väl tänkt ta itu med det idag... trodde jag skulle vara ensam hemma.. men nu ligger det en drös och sover i dotterns rum och jag känner mig totalt antisocial och vet inte varför men det är som att jag inte orkar med kombinationen tråkigt och jobbigt hushållsarbete / prata med folk (eller ve och fasa... LE mot folk)...
Interaktion med andra människor, inklusive familjemedlemmar, får mig att vilja krypa ner i ett mörkt hål och sova tills bättre tider...
Och det  är bara mig själv det är fel på.

Vet inte varför jag blir såhär ibland.
Det är väl baksidan av min bipolära (light,light,light)  natur.
Social, psykisk, emotionell och fysisk utmattning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0