GALA idag...!!!!!

Nähä.
Inga matförslag eller önskemål från dottern.
Du har fortfarande lite tid på dig att påverka!

Annars är det sådär.
Vill helst inte vara så negativ här men någonstans måste det ju få komma ut...
Natten var miserabel.
Sov dåligt, ont i nacken, var uppe och klämde i mig TVÅ formfranskor med smör (sjukt), mitt i allt ringde sonen och sa att han var på väg hem och att jag måste släppa in, ont i nacken, ont i huvudet, sonen ringde och sa att nu stod dom utanför porten, hasade upp och slängde ut nycklar, vaknade sen vid 5-tiden med ont i nacke och huvud, tvn stod på, gick upp och fixade treo, somnade innan den brusat klart, vaknade med ännu mer huvudvärk och en ofantlig trötthet, somnade om innan jag hunnit dricka treon, vaknade igen vid åttatiden och då lyckades jag i alla fall dricka upp eländet innan jag somnade igen,  Ellen skrek på tvn...
Alltså.
I såna här lägen har jag verkligen ingen som helst kontroll över mig själv.
Vid någon tidpunkt innan sonen kom hem tror jag att jag kröp ner i hans säng också.

Nu är det lördag och jag är TRÖTT.
Har också drömt helt galet, men kan inte riktigt komma ihåg vad.
Fick ett sms från SB om att jag måste ringa honom för att VI HADE GJORT ETT STOR MISSTAG!
Det visade sig att vi hade råkat boka in en personal för mycket... sweet cheesus jag som trodde att vi hade tagit livet av någon minst...

Ska nu försöka styra upp den här dagen så den blir bra från och med nu.
Lite städ, lite handla, lite fixa lite festligt, lite laga mat....
Lite andas och blicka framåt och förtränga den här värdelösa natten.
Har förresten fortfarande ont i  huvudet... den där treon var säkert helt avslagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0