lite pandemi

Ja!
Jag vaknade som jag skulle.
Har smsat SB (=schlagerbög) så jag slipper hans smattrande stämma i örat innan jag är framme på jobbet och kan gömma mig bakom en kopp kaffe... han är överväldigande dygnet runt och jag klarar inte riktigt sånt innan jag har kommit igång.

Sen är det mycket väl så att min hypokondri kan komma att orsaka en smärre pandemi på kungsholmen.
Har en kollega som varit en weekend i New York.
Nu ligger hon sjuk med hög feber.
Hon brukar aldrig vara sjuk... typ 21 år...
Kanske borde hon kolla upp det där så det inte är lite svininfluensa???? föreslog jag.
HAHAHAHAHA! DU ÄR SÅ HYPOKONDRISK! TYPISKT DIG!!!!
kom det från alla.

Typ pojken och vargen.

Dom känner mig så lite.
Min hypokondri gäller ju först och främst cancer, ALS, huntington, MS, alzheimer och andra obotliga och dödliga och ytterst plågsamma åkommor.
Jag har INTE bacillskräck.
Tvärtom.
Lite baciller stärker bara immunförsvaret tänker jag.

Så jag är ledsen.
Pandemin kan vara här och det är mitt fel att ingen tar det på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0