lite snurrigt idag

Snurrigt på jobbet.
Tre sjuka och jag har planerat om som en galning och dessutom råkade jag visst planera nästa fredag igår när jag kollade på nästa vecka så nu blev det rörigt på idag, alltså denna veckas fredag... komplicerat planeringssystem...
Och så har jag missat att en dam INTE skulle ha hjälp så nu har den personalen en megalucka samtidigt som andra springer benen av sig men på nåt sätt blir det ännu mer komplicerat om vi ändrar på det nu...
Nu vill jag gärna gå hem känner jag.

Men först måste vi planera och lösa helgen och se till att bemanna nästa vecka och sätta in nya insatser på schema och meddela nattpatrullen och koda in nya nycklar och kontakta nya kunder och  jaga distriktssköterskor och dokumentera och rapportera till kvällen och beställa matlådor till nästa vecka...
Så jag kan nog inte gå hem än... eller dom närmsta åtta timmarna...

Får nog börja med lite starkt kaffe.
Nu har SB varit och köpt mjölk.
KAFFE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0