min kropp har talat

Jag tjuvstartar lite med detox/rawfood.
Kanske är det min kropp vill förmedla.
Att den är less på vanvården.
Vi kan väl kalla det experiment-fasen...
... för att sen övergå till denverkligagrejen-fasen när jag har semester och kan deala med huvudvärken som kommer att komma som ett personligt adresserat reklamutskick från Rikard 'Sjöberg och Postkodslotteriet (dvs som ett brev på posten).

Således inledde jag experimentet idag med en jordgubbs- och banansmoothie till frukost.
Mixade i lite linfrön också.
Får se vad som händer med magen nu då!
Akut diarrévarning på tunnelbanan kanske.
Till lunch blir det zucchini- och morotspasta med hemgjord pesto och raw parmesan (vilket är mixade pumpafrön med salt).
Lite körsbärstomater och en gnutta olivolja.

Har nu på begäran ringt och väckt SB och måste skynda mig lite eftersom jag själv är sen.
Idag är det norrländska tomteblosset tillbaka på jobbet och då är det inte några visor som gäller.
Hon kommer att bli både missnöjd och oroad över läget och det har hon ju rätt i men jag sätter för säkerhetsskull på mig min mentala magiska sköld så inget fastnar på mig.
Bubble Boy! Det är du och jag nu!

Ska köpa methodraine idag också.
Så det blir lite fart på den här exorcismen...
(aka utdrivning av onda element ur min kropp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0