modigaste dottern

Idag trodde jag att jag skulle festa loss i tvättstugan kl 13, men så blir det nu inte.
Ändrade planer!
Dottern har dansuppvisning i Farsta Centrum (av alla ställen) kl 12.
Hon säger själv att hon inte kan och att hon är dålig och att det är bäst att vi inte kommer... as I care!
Klart jag åker dit!
Älskade unge!
Jag vet väl vad du går för!
Om du råkar göra ett yttepyttelite sämre framförande än vad vi vanligtvis är bortskämda med så är det ju inte som att jag börjar ifrågasätta och omvärdera dig som person... hmmm... kli, kli i det tuperade håret.... hon kanske inte är så bra som jag trodde den där dottern....

Dotter!
Du är precis så bra som jag vet att du är.
Men även du är mänsklig.
Om du av olika anledningar inte har kunnat öva och repetera så mycket som du skulle behövt så att du därför inte presterar i dina egna ögon perfekt... ja... då är du åtminstone väldigt MODIG som överhuvudtaget  är med!
Och även om du inte kan alla stegen felfritt så har du dansen i kroppen och det syns!

Fattar inte varför du ska ha så höga krav på dig själv...
Vem har du fått det ifrån???????
(harkel..host,host...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0