natten

Sov bra inatt.
Var visserligen uppe och åt lite glass.
Livrädd att bli påkommen men den stränga dottern hade själv slocknat med datorn på magen.
Hon påstår förresten att hon inte vrålade igår natt när hon fyade mig, men det stämmer INTE.
Själva fyet sa hon kanske med en återhållen, dock mycket bestämd och tillrättavisande stämma.. men hon vrålade hela vägen in i köket..
Jag frös till is med chipspåsen i handen och stod där som en jagad kanin och inbillade mig att jag inte syntes om jag inte andades... hjärtfrekvens på 380...
Har inte hämtat mig än.

Åt alltså glass inatt.
Det var gott.

// peace out  
(som ungdomarna säger på jobbet, varpå vi pensionärer skrockar lite sinsemellan (jag och 25-åriga BS))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0