ost och mandlar

Ost och mandlar till frukost.. ibland är det enkla det bästa.
Ska hämta vaxduk idag och förhoppningsvis bordet också om bara sonen hinner hem från skolan innan dom stänger.
Borde således införskaffa häftstift.
Tror inte min klena häftpistol duger.
Borde också hiva ut lite skräp.
Och rensa kläder.

Förresten!
Tror faktiskt att dieten börjar få lite effekt på min kropp.
Känner mig något slankare på överkroppen..
Tog fram måttbandet och mätte alla möjliga och omöjliga ställen på kroppen för att kunna jämföra sen.

Läste sonens språkanalys av Ett Öga Rött igår, den han fick mvg på.
Mycket imponerad.
Borde kanske skämmas för att jag inte trodde detta om honom, men är bara glad och lättad.
Den var ruggigt bra.

Nu ska jag kolla mitt BMI. Kanske är jag inte överviktig längre! Kanske bara lite viktig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0