sömnsjuka

Vad är det nu då?
 
Det började redan på tunnelbanan hem.
Jag kunde inte hålla ögonen öppna.
Var tvungen att luta huvudet mot fönstret (som alla vet synnerligen obekvämt) och ta risken att börja dreggla offentligt.
Och ändå var kl bara halvfem eftersom jag gått tidigare från jobbet för att jag hade en träff med sonen kl 15.

Väl hemma utfodrade jag katterna och petade i mig en mozarella och en burk makrill.
Nödproviant.
Och så kröp jag ner under täcket framför tv:n och tänkte att jag kunde läsa lite.
Sen minns jag inte mycket mer förutom att jag någon gång under natten noterade att jag fått ett sms från SB om att en personal tydligen är sjuk imorgon (idag).
Och nu kom jag knappt upp när alarmet gick.

Kan svininfluensan yttra sig i form av koma?

Kommentarer
Postat av: Pow

Dog av trötthet igår typ. Somnade och vaknade, somnade och vaknade. Gick och la mig vid 22:30 och somnade ganska direkt...

2009-05-14 @ 14:15:17
URL: http://lockedinneverland.blogg.se/
Postat av: Anna

Kan det vara något i luften?

Något vapen av nåt slag???

Hellre det än typ en atombomb i så fall.

Jag sover hellre än brinner.

2009-05-14 @ 18:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0