Väldigt dåligt men ännu mera bra

Bad news first.
Tror jag har lyckats tappa bort en femhundring mitt förvirrade klantarsle.
Vet inte vad jag ska göra för att undvika sånt här.
Trodde jag redan hade vidtagit alla försiktighetsåtgärder med miniväska med blixtlås och allt.
Måste tydligen trycka fast sedlar och annat viktigt med häftapparat i pannan eller nåt.

Buhu.

Åså den bra grejen.
Löneförhöjning!!!
Wohooo!
Och jobbmobil, visitkort och utbildningar.
Wohoooooo!!!!!
Och chefen tycker att jag är duktig och att jag utvecklas hela tiden.
Wohooooooooooooo!!!!

Känns väldigt bra eftersom jag ständigt går omkring och inbillar mig att jag inte är bra nog och att andra kanske är missnöjda fast dom inte säger nåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visitkort? Det är såna man delar ut till såna man vill visitera va :) Jag skulle gärna vilja ha ett så kan vi väl mjukstarta med att höras?

Kul att du skriver igen!

/j

2009-05-06 @ 22:14:34
Postat av: Anna

ehhh..

meeeeenar du att jag ska komma hem och visitera er alla?

A la kvinnlig cypriotisk tulltjänsteman?

Nä, jag fattar... men varför har man egentligen blandat ihop dessa två begrepp... visitera och visitera???

Jag kan inte se sambandet.



2009-05-07 @ 05:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0