Vilken dag!

Och här sitter jag och försmäktar.
Chefen för söder-enheten var här och hälsade på och vi snackade loss om olika symptom... när en hypokondriker möter en annan så uppstår en speciell typ av gemenskap... det är fint på nåt sätt..

Mat: köttfärs och stekta ägg som vanligt, motsatsen till proteinreducerad kost.

Nu blev SB väldigt nyfiken på min blogg, men den kan han glömma att han ska få titta in i...
grrrr
då måste jag ju starta upp en ny... annars blir jag ju alldeles hämmad om halva stockholms gayvärld ska följa min blogg.. och så kan jag ju inte skriva någon skit om honom utan konsekevenser...

Nu ska jag radera allt som går att radera i min dator.
SB har tyvärr mitt lösenord.

NU

först radera

och sen planera

sen blir det inget mera

förutom teater ikväll: Alice, framförd av tjejzonen i Gustav Vasa församlingslokal vid Odenplan.

Och sen blir det nästan fest.. för då ska jag hämta senaste leveransen från bokus!!!
Och sen är det ju schlagersemifestival. Ellerhurmannusäger.

Inte klokt vilken dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0