vision blir verklighet

Hann knappt tänka tanken att min högsta materiella önskan var ett bord förrän jag slog till på ett dylikt för 75 spänn på Containerråttan på hemvägen igår.
Ett ganska vanligt och ganska fult bord.
Glömde ta måtten men typ standard köksbord. 1 * 1,5 meter nånting.
Nu står det där och väntar på att komma hem nästa måndag då sonen får göra en insats..

Störtade sen hem och började googla på självhäftande plast, kontaktplast, dekorplast och allt vad det kan tänkas heta...
men det visade sig lättare sagt en gjort..
Marknaden närmast obefintlig.
Om man inte vill ha träimitation eller marmormönster vill säga.
Vill jag INTE.

Lät mig inte nedslås utan började googla på vaxdukar istället... fanns liiite mer att välja på...
Funderar på Ella Red som finns om man scrollar ner lite här .... kan för mitt liv inte länka direkt...
Tänkte mig att nita fast den runt bordsskivan.

Sen är det bara symaskinen som fattas.
Och en liten stereo.
Och miljarders pennor.
Klister och papper.
Små burkar med roliga små saker i. Att dekorera loss med.

SEN är mitt liv så gott som komplett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0