andas del II

Jag koncentrerar mig pa andningen,
In genom nasan, magen ut,,,
Ut genom nasan,,, mage in,,,
sat
nam

Helgen kanns sa kort sa kort,,
Idag blir det wii fit, röj hemma, shopping och tro det eller ej,,,, kalas!
Joda,,, jag ska pa kalas kl 18 hos bilregistret som fyller ar!
Och sen ska jag sova över dar för annars blir det inget kul om jag ska aka heeeela vagen hem mittinatten,,
Imorgon vaknar jag saledes upp söder om stan och sen maste jag till jobbet och traffa solskenet kl 12 och allra senast kl 14 aker jag hem och sen blir det förhoppningsvis adventsmyspys med dom dar bastaungarna,,
Och hela tiden ska jag andas,,, lugnt och stadigt,,

Igar var det full snurr som vanligt pa jobbet,
Jag var pa plats redan vid halvsju för jag ville hinna fa lite superviktiga saker gjorda i hysteriskt uppskruvat tempo innan jag var tvungen att sitta i korsförhör med chefen och stadsdelsförvaltningens inspektion kl nio och verka luuuuuuuuugn och cooooool,
Inspektionen var klar kl 11 och da blev det hysteriskt stresstempo igen för att hinna superviktiga saker innan jag var tvungen att ta tunnelbanan 13,24 för att aka till ett hembesök med anhöriga kl 14 dar jag annu en gang skulle framsta som lugnet sjalv,,
Sen promenadrusning langs med större delen av Valhallavagen och sa hem till en annan kund och sitta ner och konversera artigt,,, varldens gulligaste kund dock sa det kandes inte som jobb,,, en bra avslutning pa en galen dag!
Sen gick jag och dottern och shoppade citronmarangpaj pa Sabis i faltöversten och sa kakade vi pasta pa ett pastastallde som dottern dregglandes gatt förbi,,,, konstaterade att vare sig pastan eller citronmarangpajen var nagot vidare och det var bra för nu vet vi det och behöver inte dreggla mer,,
Sen hem till idol och omedelbar insomning för min del,

Vaknade kl fem imorse med begynnande migran men lyckades medicinera och sova bort det,
Det blir nog en bra helg,

sat
nam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0