ännu en dag

Solen sken inte särskilt mycket vare sig kl 10 eller kl 14.
Jag gick ut en sväng ändå till Ica och köpte grädde och ost och skinka.
Tänkte jag skulle prova på det här med LCHF igen. Fast jag vet inte... det kanske blir nutrilett ändå... det är mycket enklare, man behöver inte hålla på och planera mat hela tiden.
Jag vill spara pengar och jag vill gå ner i vikt.
Vet inte hur jag ska få ihop det riktigt.
Om jag inte behövde spara pengar så skulle det inte vara lika svårt... bara att köpa kött och kött och kött och smör och grädde och kött.
Och om jag inte vill gå ner i vikt så skulle det inte heller vara så svårt... bara att äta nudlar och nudlar och nudlar.
Men det ena går inte ihop med det andra.
Jag vill inte gå ner i vikt resten av livet, bara till en viss acceptabel punkt.
Sen kan jag hålla mig där genom träning och t.ex. raw food.
Idag drack jag grädde till lunch.
Lite diskret försökte jag göra det för det väcker reaktioner.
Sen mådde jag illa.
Det kanske är det som är grejen med LCHF. Att man mår illa och inte vill äta.

Annars har idag varit dom långa samtalens dag.
Efter ett samtal var det 17 nya meddelanden på svararen.
Det har varit samtal  mest med anhöriga, både nöjda och missnöjda.
Och samtal med chefen.
Och tjat från långafarbrorn.
Utöver det har jag faxat 3 fax och mailat något enstaka mail och lagt in tider i lönesystemet.
Sen var arbetsdagen slut.

Nu ska jag gå hem och boxas och sen ska jag sova i min SÄNG.

Över. Och ut.

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

Vadå tjat?

2009-11-24 @ 09:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0