att ta sig i kragen

Och det dar med motion,,,
Det ar ju ingen ide att ens prata om det,,,
Det ar ju bara att ta sig i kragen och JUST DO IT!!!!
Och nar jag sager ta sig i kragen sa kanske det faktiskt ar nödvandigt att JAG TAR MIG KRAGEN!!!!
Att jag tar ett ordentligt tag i narmaste krage (min egen) och ruskar om lite,,,

Sa ser ni nagon som star och viftar med laminerade skyltar och samtidigt haller ett fast och bestamt tag i sin egen krage och ruskar runt sig sjalv och liksom försöker dra ut kroppslangden nagra centimeter,,,,
jaa,, det ar mycket möjligt att det ar jag,,,
mycket möjligt

hjalper inte det sa far jag komplettera med lite örfilar och nasknappningar

jobba fram lite betingade reflexer,,,
typ,,, strack fram handen och ta en chokladkaka i affaren,,,, OMEDELBAR KNAPP PA NASAN,,,,
till slut;
tanke; choklad
kansla; AJ!

jag borde bli terapeut
jag ar ju sanslöst klok
(jag kan bli san dar jobbcoach utsand av regeringen,,, knappa arbetslösa pa nasan!
Tanke; ligga pa soffan och hava in bidrag
Kansla; AJ!)

(eller annu battre,,,, jag kan anvanda det pa personalen pa jobbet!
tanke; det gaaaaaar inte!
beteende; gnall,gnall
atgard; knapp pa nasan
kansla; AJ!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Guldlock



Guldlock på morgonen:

Tanke: Jag oooooorkar inte gå upp.

Beteende: Gäsp gäsp gäsp samt ställa om väckarklockan och missa föreläsningen.

Åtgärd: Påminna sig själv om Funckens blogg som förhoppningsvis är uppdaterad.

Känsla: Pigg. Jag KAN stiga ur sängen. Faktiskt.

2009-11-11 @ 14:16:30
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0