bizzi day

Innan jag somnade igar sa var jag lite förvantansfull och undrade vilken aria jag skulle fa höra inatt,,, jag menar,, det ar dyrt att ga pa operan och hander inte varje dag,, eller natt,
Men,men,, det blev en trist och handelselös natt,,, dreamwise,,
Idag ar det full rulle med little miss sunshine,,, shirley?,,, och kanske om vi har tur och ingen ar sjuk aven med Che,,
Jag har massor, MASSOR jag maste hinna göra innan kl 14 och da ar det gruppledarmöte med kollegor fran andra enheter som kommer till oss och halsar pa,,
Det ska bli roligt med mötet men jag kanner att jag hinner inte tanka pa det en endaste sekund innan sa tomteblosset (emellanat spanska inkvisitionen) kommer vid 12-tiden för att styra upp den saken,,
Tomteblosset och hennes bihang har ju flyttat ut till ny lokaler i Bromma och jag och langafarbrorn har kommit pa att bara man har henne lite pa avstand sa tycker man hemskt mycket om henne,, den dar enerverande, norrlandska manniskan,,,
Bihanget daremot saknar vi inte,,
Bihanget,,, kanske ar ett bra kodord för en viss person?
Eller Blindtarmen (inte till nagon nytta),
Appendix?
Vad sager du langafarbrorn?
Apropa den manniskan sa kom jag pa nu vad mitt undermedvetna pysslat med inatt,,, jag har lagt in tider i lönesystemet!
Vad kul!
Eller inte,

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Måste erkänna att jag saknar gamla Stationen. Definitivt inte allt missnöje, men sättet att hantera det på. Namngivnings"cermonier" och galna upptåg som cops-lunch i korvkorren i Fredhäll. Med Funcken vid sin sida varje dag så blir allting, trots all stress och alla nervsammanbrott, roligt!

2009-11-03 @ 08:26:46
URL: http://lea.blogg.se/
Postat av: Långa Farbrorn

Jag är lite osäker på vad som blir bäst. Bihanget låter bäst tror jag haha...... Fan vilket roligt inlägg, ligger på solstolen och asgarvar

2009-11-03 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0