checking it off

Nu ska vi se,,,,
  • utrymma vindsförradet
  • plugga med son (inkluderar höglasning av "Mor gifter sig", fotografering och kontroll av engelska lasloggar)
  • köpa kattsand
  • klura ut hur man stoppar in musik i mobilen och göra det
  • branna harry p till kollegan A pa jobbet
  • jobba (var tvungen att ta med en massa jobb hem eftersom jag fatt lite nya arbetsuppgifter och maste komma ikapp)
  • drömma om London
  • pyssla,,, funderar pa att sticka en grej,,,
  • laga och lappa
  • step-uppa
  • tvatta
  • eventuellt familjefotografering
Och jag som tyckte jag hade varit sa duktig =(
Jag har ju inte fatt nagot gjort nastan,
Och egentligen ar punkt 1 och 2 inte riktigt avslutade,,,, fortsatter med dom imorgon,,, men vi har ju agnat en massa tid at dom idag,,,
Ja,ja,,,
Helger ar alldeles för korta för att man ska hinna allt man vill,

Igar kollade jag och dottern pa idol,
Jag har knappt tittat förut och vet ingenting egentligen men den har far mig att grata lyckotarar av ren rörelse,,,, laten och hela hennes attityd,,, det ar bara sa extremt bra alltihopa;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0