egentligen mar jag bra

Vill bara motbalansera nedanstaende klagovisa,
Det ar ju varldsliga saker det handlar om,
Jag har ju en bra chef som gar att prata med,
Jag tror det löser sig,,,, bara jag sager till och inte tiger och lider,
Jag ska slanga bade mina apor och stresskaniner pa bastachefen,
Hon har betalt för att gosa med dom och jag vet att hon hellre vill att jag signalerar nar det inte funkar an att jag inte sager nagot,
Det som ar bra med den har bloggen ar att jag kan bena ut den har allmanna olustkanslan och klargöra för mig sjalv var skon egentligen klammer,
Nu vet jag det,
Har redan tankt ut lite konkreta lösningar,
Bra!

Nagot bra?
  • laser en intressant bok om tourettes syndrom,,,, Mr Tourett och jag,,, eller nagot liknande heter den,
  • sover som klubbad i sangen,,, vilket inte hindrade mig fran att ga upp och ata tva mackor inatt,,, skyller pa stressen och brist pa traning,, maste liksom programmera hjarnan innan jag somnar pa att INTE ata,,, far inte bara somna framför tv;n utan att jag marker det,,, da blir det ingen ordning,, men bra som sagt att jag sover sa gott!
  • snart torsdag och yoga igen,,, man blir ju beroende!
  • att jag ar frisk förstas!
  • att mina barn ar friska förstas!!
(ska jobba pa mer bra saker tills imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0