ensam hemma?

Blev tvangsvackt kl 0800 av hamrande granne,,
Kan inte med ord beskriva den aggression jag kande da,
Nagon hamrade taktfast med ca 1 slag i sekunden,
Rusade upp och försökte lokalisera varifran det kom,,, fran whitetrashfamiljen ovanför eller fran dom okanda i porten bredvid???
Bankade i vaggar och tak men hittade inget bra att banka med och tvivlar pa att det var nagon som markte,,
Skrek "SLUUUUUUUTA HAMRA!!!!! KLOCKAN AR BARA 8!!!!!!! SLUUUUUUUTA!!!!"
och
"AAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!"
För jag tankte att annars hör man ju ganska bra nar det skriks i huset,,
Sprang ut pa balkongen och ut i farstun för att lokalisera elandet,,,, jag tror,,, t,r,o,r,,,, att det ar dom ovanpa,,,
Vi har haft vara fajter förut sa jag fegade ur och tankte att om det upprepas nasta gang jag inte vill bli vackt kl 8 av hammarslag sa ska jag lugnt och sansat ga upp dit och vanligen be dom sluta,,
Blev sen lite fundersam,
Igar kvall var det ocksa livat daruppe,
Det trampades mer an vanligt och ett tag flög det ut en massa vattenballonger fran deras köksfönster,, som dunsade mot vart köksfönster,,,
Kan det vara sa att aldsta barnet ar ensamt hemma??? Med nagon kompis???
Han ar typ 10 ar,
Man kan undra vad det ar som maste hamras med ett slag i sekunden,,, kl 8 en söndag,,,
Om han ar ensam hemma sa behöver man ju iallafall inte vara radd för inbrottstjuvar för det vet man ju att barn som ar ensamma hemma ar ratt bra pa att handskas med dylika situationer,

Beslut;
Jag har överseende idag,, ar redan vaken och uppe och nu star dom i hammarskuld till mig,, jag kan hamra pa julafton om jag vill,,,
Men om det ar likadant nasta helg sa gar jag upp och sager ifran,,
Nog borde det val vara preskiberat vid det har laget att var doriskatt en gang för flera ar sen sprang in och bet mamman i fingret?????

Eller;
Kan ju ocksa vara nagon som ar kidnappad och inlast i en garderob och som försöker fa kontakt,,,
Jag vet att dom inte kan ha nagon hemlig kallare i lagenheten,,, eftersom det ar vi som bor under,,, men en kladkammare finns det ju,,

P,S,
Det positiva med det hela ar att jag uppenbarligen lever fortfarande!
Jihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0