Finally! eller tyvarr,,,,

(om det undras ibland varför jag svanger mig med kacka uttryck pa engelska sa beror det delvis pa bristen pa bokstaver med ringar och prickar över pa min dator,,, men ocksa pa att engelsksprakiga one-liners tenderar att poppa upp helt naturligt i mitt huvud,,,, nagon form av sit-com-skada kanhanda,,,)

Min omedelbara reaktion var positiv,
"Det var sannerligen pa tiden!" utbrast jag för mig sjalv innan jag hann hejda mig,,, och fick nagra "hjalp en stralis!"-blickar fran mina medkunder pa Daglivs, Fridhemsplan,
Den omedelbara och positiva reaktionen utbyttes efter 1,5 sekunder till "AH NEJ!!!! Hur ska det ga????"
Godisprinsen har uppfunnit ett nytt godis!
Ferraribilar med colasmak!
Jag ar sald,,, dom ar sanslöst goda,,, rena knarket,,
Som ett nytt crack för sana som mig,,, fast man behöver inte ens bli kriminell för att fa tillgang,,, ingen prostitution,,, inga lagenhetsinbrott,,, inga personran,,, inte olagligt pa nagot satt och ganska billigt om man jamför kilopris med annat som finns pa marknaden,,,

Har nu beslutat mig för att sa fort jag kommer till jobbet skriva ut nagra lappar till mig sjalv dar det ska sta saker som "DU SKA INTE, UPPREPAR INTE!!!!, KÖPA GODIS!!!" och "DU KOMMER ATT MA ILLA DIN IDIOT!",,,,
Ska fundera pa fler varianter nar jag aker till jobbet,
Sen tanker jag mig att jag har dom har lapparna beredda i handen varje gang jag gar in i en affar dar dom dealar sugar i vilken form som helst och nar det krisar till sa hivar jag upp lappen framför nasan och laser högt,,, eventuellt ska jag ocksa sla mig i huvudet med lappen,,, vilket kanske far bast effekt om den ar laminerad,,, vilket kan fa smartsamma konsekvenser för nasa och ögon om jag inte passar mig,,, vilket vore ratt at mig,,,,
Priset jag kanske far betala ar att jag kommer att framsta som stralig,,, a andra sidan kan det vara bra i svininfluensatider att folk haller sig pa avstand,,,

Sounds like a good plan!!!?
Visst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0