floating

Det tog ett tag innan jag lyckades rakna ut om jag var tvungen att ga upp eller inte nar larmet gick nu imorse,
Tack och lov kom jag fram till att det ar mandag och att jag faktiskt ska upp och ivag till jobbet,
Allt flyter ihop just nu för det ar lite kalabalik pa jobbet och inga dagar ar lediga dagar helt och hallet,
MEN!
*poangterar bestamt* (hi,hi)
det ar ingen fara med mig
jag mar sa bra, sa bra
jag bara haller i mig och hanger med i svangarna
tjofaderullan liksom

Det var megasupermysigt och trevligt att ga pa kalas hos bilregistret,
Pga oplanerad jourverksamhet i hemmet var jag naturligtvis ute i sista sekunden och fick akuthandla present pa ica,
Det gar det ocksa bara man vill,
Stamningen var kanske lite hotfull nar jag stoppade upp hela lördagsrusningen pga min stress och virrighet och kön bakom mig fick backa tre ganger bara för att jag snurrade till det och glömde viktiga grejer hela tiden,,, allt ackompanjerades av en galen pit-bull som tokskallde utanför,,, thats Hasselby in a nötskal,,,,
Sen lyckades jag kla in halva ica samt en tant i glitterremsor nar jag dekorerade och ordnade med blombukett och presenter,
Jag stadade noga efter mig men tanten fick ha kvar sitt glitter,,, det kunde hon behöva tankte jag för hon sag sa bister ut,
Iallafall,
Gott och trevligt var det som sagt hos bilregistret,
Trevligt later inte sa bra som det var,
Trevligt later lite halvljummet, men jag menar verkligen TREVLIGT i bemarkelsen "stanna tiden! har kan jag sitta i nagra dygn"-trevligt,
Sen sov jag över och igar, efter att jag vaknat vid 10-tiden och madde förvanande bra trots rödvin, akte jag till jobbet och röjde i kaoset i nagra timmar,,,
Det kandes bra och kaoset kanns inte sa kaosartat langre,
(Om langafarbrorn laser det har sa tror jag inte att du behöver komma in idag!
Battre att du passar pa att ha ledigt nar du ska ha ledigt!)

Sen akte jag hem och kakade middag och myspysjulfikade med dotter, dotterspojkvan och son,
Tande första ljuset och planerade lite inför julafton,
Sen blev jag trött,
Sen somnade jag,

Bra men konstig helg, Mycket jobb,
Kanske darför jag inte fattade om jag skulle ga upp eller inte,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0