god morgon! ar du riktigt vaken an? NEJ!

Och swisch sa var annu en helg ett minne blott,,, och knappt ens det,,,
Det vettigaste jag lyckades astadkomma var att London-googla lite,,, har letat fram basta stallena för frukost, shopping, afternoon-tea (med eller utan champagne), promenader, middag, sightseeing mm mm
Som jag langtar!
Precis i början av mars bar det av,
I slutet av vecka 9, sportlovsveckan,,
Vi aker en fredag och hem igen pa en lördag sa pa pricken 7 hela dagar far vi,,, vilket kanns som alldeles för lite men som nog ar precis lagom planboksmassigt sett,,, man maste ju ha rad att spendera nar man val ar dar,

Har ocksa lyssnat och lyssat,,,,, och lysszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzznat pa den dar Symbolen,,, senaste Dan Brown,,
Tycker inte den ar ett dugg bra men maste bara lyssna klart sa jag kan pricka av den pa listan,,, den dar allmanna listan som jag har i mitt bakhuvud,,, dar det ocksa star sant som "Idioten" och Selma Lagerlöfs samtliga,,
Nu kan jag rekommendera alla andra att undvika  Symbolen och Dan Brown,,, visst ar hans amnesval intressanta men det racker inte som ursakt för att tvinga folk igenom denna tegelsten av svammel,, drygt 21 timmar i talform,,,
Sa fullkomligt icketrovardiga skurkar och karaktarer,,, sa Sidney Sheldon- aktiga intriger,,,, jag blir upprörd eftersom jag inte ar 18 ar och det inte ar 1985,,,
Men jag har som sagt gjort min medmansklig plikt och lyssnat igenom elandet,,,, lat det nu inte ha varit förgaves!
Gör som jag sager och las nagot annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0