Grattis Tyskland, fröken B i Jamtland, Tomas Hagbo, Art Garfunkle och en medlem i det ursprungliga Freestyle!

Idag blir det salutering och celebrering hela dagen!
Tyska vaninnan fyller ar!
Grattis till dig!
Jag ska smsa ocksa för jag har ingen aning om ifall du  nagonsin laser har,,
Inte nog med det,,, förutom tyskvaninnan sa fyller ju ocksa en viss fröken B i Jamtland, Tomas Hagbo, Art Garfunkle och en medlem i det ursprungliga Freestyle (dom som sjöng "Vill ha dig") ar,,,
I snitt fyller alla ca 27 ar,
GRATTIS igen!!!

Annars?
Jo,,, det blev sa att jag stannade hemma igar,,
Helt tipptopp ar jag inte,,
Hostade hela natten igar, huvudet ville inte ge med sig, extrem trötthet, illamaende (kan bero pa smartstillande mediciner),,,
Jag akte till sonens utvecklingssamtal och sen direkt hem igen,,
Stackars fröken solsken fick halla alla stallningar sjalv men jag tror hon grejade det med glans,,, och givetvis solsken i blick,,
Dom har t,o,m, utarbetat en plan B till idag som trader i kraft ifall jag fortfarande skulle vara sjuk,
Tyvarr maste jag göra dom besvikna för jag tanker verkligen inte stanna hemma idag,
Jag mar mycket battre an igar, tror inte jag har hostat inatt,,,, daremot har jag varit uppe och snurrat och svamlat om en katt som heter Lisa,,,

Sonens utvecklingssamtal gick BRA!
Hans (och mina) anstrangningar har noterats och gett resultat,
Det var valdigt uppmuntrande och hoppingivande,

hmmm,,, har hört nagot om snö,,, kan det stamma???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0