inget speciellt men anda bra saker

Mycket kort;
Himla trevlig gruppledartraff igar i Sollentuna!
Kul att se hur dom hade det och fa en liten inblick i hur dom lagger upp arbetet, framförallt kul att traffa dom andra megatrevliga och kloka kollegorna,, man blir lika mallig och stolt varje gang att man ingar i en san grupp!
Duktigt av mig att trana om an inte 30 minuter sa iallafall 22,,, mycket battre an inget och body-testet sag bra ut,,
Bra av mig och sonen att vi laste ett laaaaangt kapitel i "Mor gifter sig" och la upp en liten plan för resten av veckan,
Kul att dottern blivit firad modell för en dag! Önskar jag fick se,,,
Har sovit som en prinsessa (eller kanske mer som en drottningmoder),
Skönt att jag ar hela dan pa jobbet idag,,, kanske att man hinner med nagot da!
Lön!
Sag halva "Sommarpratarna" och jag alskar verkligen dom dar manniskorna,,, kanske inte Niklas Strömstedt sa mycket,, vet inte sa mycket om honom,,, men Noor och Hans Rosenfelt alskar jag och Amelia ar himla sympatisk och den dar blonda manniskan, hon som ar manodepressiv, tycker jag verkar intelligent och spannande (har last hennes bok),,, ska nog se hela programmet pa svt,se,,
Mer?
Typ inget och nu har jag hur brattom som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0