missbruk

Mina barn har stallt mig mot vaggen,
Dom har fatt nog,
Steget till en ren intervention, dar dom har samlat ihop lakare, slaktingar och arbetskamrater, ar inte langt,
"Du tal inte socker mamma!"
"Inse! Och sluta gnall"

Jag inser,
"Hej! Jag heter Anna och jag ar sockerknarkolist,,,"

Har nu i samrad med dessa kloka barn kommit överens om att jag endast far intaga socker da jag befinner mig utrikes (inte ofta) och vid very,very special occasions,,, typ julafton och födelsedagar,,
Och julfest pa jobbet,, (inte heller dagligdags)

För hundrade gangen,,,, f-ing cold turkey!
Och dom dar lapparna jag svamlade om har nedanför ska jag banne mig se till att fixa,,, lite hemsnickrad KBT,,, kan nog funka för en enkel sjal som mig,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0