nöjd

Jag är mycket belåten och nöjd med den här helgen.
Jag känner mig... kanske inte direkt pigg.. men ändå energifylld på ett sätt som jag inte gjort på eviga tider.
  • utrymma vindsförradet
  • plugga med son (inkluderar höglasning av "Mor gifter sig", fotografering och kontroll av engelska lasloggar)
  • köpa kattsand
  • klura ut hur man stoppar in musik i mobilen och göra det
  • branna harry p till kollegan A pa jobbet
  • jobba (var tvungen att ta med en massa jobb hem eftersom jag fatt lite nya arbetsuppgifter och maste komma ikapp)
  • drömma om London
  • pyssla,,, funderar pa att sticka en grej,,,
  • laga och lappa
  • step-uppa
  • tvatta
  • eventuellt familjefotografering
Tack vare dotternspojkvän så blev den slutliga utrymningen av vindsförrådet inte så slitsam för mig och dottern, för han och sonen kånkade både säng och megastort köksbord.
Thats what döttrarspojkvänner och söner are for. Bl.a.
Nu står allt så käckt här hemma lite överallt.
Än så länge är det kul för det är så mycket spännande att kolla igenom.
Nu ska jag stryka lite gamla trasor och se över vad som behöver lagas.

Wohoo!
I´m on sparkling fire!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0