ofryntlig

Ar sa extremt trött pa mig sjalv sa jag orkar knappt skriva nagot,,
Det ar endast för att det ingar i min uppvakningsprocess som jag kanner mig nödgad,
Vet ej varför,, jag bara ar san ibland,

Daliga grejer;
  • fick extremt lite gjort igar pa jobbet trots att jag verkligen struntade i alla annat och gnetade pa hela dan med mina papper,, högarna krympte inte en millimeter, möjligen ökade dom  en aning,,, chefen kom med nya papper och bestallningar hela tiden,, maste troligtvis jobba ifatt i helgen,, ser ingen annan lösning,, =(
  • var uppe inatt och tuggade i mig x antal TACOSKAL,,, Det kanns inte alls bra i magen just nu,, Var det gott? Det har jag ingen aning om eftersom den del av mig som kan urskilja sana finesser som smaker sov gott och inte kunde ingripa,, herregud! maste komma pa en strategi för att hindra nattatning i sömnen!
  • försov mig sen,,, igen!,,, jag kommer sakert att hinna i tid till jobbet men hela morgonritualen  blir liksom fel,,,
  • trött pa mig sjalv som sagt,,, överdos av mig,, vill nagon byta identitet, kropp, personlighet och hjarna med mig??? Vad som helst skulle kannas uppfriskande,
Bra grejer;
  • körde wii fit igar i 40 minuter,, bl,a, stepuppade jag nonstop i 20 minuter i sprintertakt,,, duktig!
  • ska tydligen,,, har blivit utvald,,,, att deltaga i en sifo-matning,,, Sverige nu 2009 tror jag den heter,,, Ska kryssa i en lunta pa 44 sidor om ALLT,, jobbigt men anda lite skojigt att kartlagga sig sjalv,, det kommer nog att ta nagra dagar,,
  • fick visserligen inte mycket gjort av det jag skulle fa gjort igar men fick anda vara med om lite intressanta saker,,, först konliktlösningssamtal med tva galningar som rykt ihop och som nu skulle enas bast dom kunde,, och sen schemaplanering med en av grupperna pa jobbet som sparat ur lite och dar vi anar att det ar lite oroligt under den tajta ytan,,,, kan inte ga in pa detaljer men det var som sagt intressant,, och spannande,,
  • lite kul London-planering med dotter och dotternskompis,,, jag kande visserligen att jag var sa trött att jag definitivt inte hade orkat aka till London igar aven om nan bjöd mig,,, men det ar anda sa mysigt att drömma och önska lite,,,
  • Langafarbrorn hade tagit med sig en gigantisk lada med godis igar som stod framme hela dan i min omedelbara narhet och JAG AT INGENTING!!!!! Jag var sa nara sa nara,,, men da tankte jag LAMINERADE SKYLTAR och sa lat jag bli,,, det var duktigt av mig! (men sen blev det som sagt tacoskal inatt,,smul,smul,,,)
Sa visst,,, allt ar inte svart och negativt,,, men jag ar ANDA trött pa mig sjalv,,
Hoppas jag glömmer bort mig under dagen,,
Det ar sa jobbigt att vara mig nar jag ar trött pa mig,,,
Och idag kommer man val inte att hinna nagonting,,,
Usch,
=(

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Starkt och hålla dig ifrån den gigantiska godislådan!

Stay strong!

;)

2009-11-18 @ 19:35:10
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0