oklar vecka

I fredags madde jag sadar,,, i helgen var det tiptop,,, inatt har jag hostat en hel del,,,
Vi far val se hur det blir idag,
Det enda jag vet om idag ar att bastachefen inte kommer att dyka upp, hon ar annorstades, att vi har kvallsmöte kl 14,30 (fragetecken) och att det ar mandag vilket kan vara bade en blessing och en pain,,,
En dalig mandag ar anda per definition battre an en dalig fredag eftersom man har hela veckan kvar och inte samma överhangande deadline,,
Bra ar att bade langafarbrorn och little-miss-sunshine ar pa plats, Och jag förstas,
Resten av veckan ar inte lika bra,
Jo,, imorgon ar vi alla dar men sen ar jag och little-miss-sunshine ensamma onsdag eftermiddag och torsdag,,,, eller hur var det nu,,, fragetecken,fragetecken,,,
Nar skulle egentligen little-miss-sunshine vara ledig (fragetecken (funkar ej pa den har totalt vardelösa datorn))
Kanns som om vi missat nagot,
Ar jag ensam onsdag eftermiddag!!!!!!!
Pa fredag ar i alla fall jag borta pa kurs,
Mindre bra vecka som sagt,
Vi behövs allihopa och det ar inte lika kul om inte alla ar dar,

Gardagen fortsatte i samma fryntliga anda,,, jag slutförde mitt stickexperiment version 1,0,  Blev inte helt perfekt, maste modifieras,, men det ar ju ett experiment,,
Dottern och jag hasade oss upp pa vinden en sista gang innan porten lastes och fyndade en strykbrada (mitt liv ar komplett,, nastan,, behöver en symaskin och ett vaffeljarn ocksa,,, Men sen!) och en stilig spegelram som bara maste lamnas in till en glasmastare och fa en spegel sa blir den hur lacker som helst,,
Sen körde jag ett wii fit-pass, Prick 30 minuter,
Strök och plockade in tvatt,

En mycket bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0