oviss framtid för denna blogg

Jag har hört ryktas att somliga laser min blogg för dom tycker den ar rolig,
Jag upprepar; rolig,,, som i betydelsen underhallande pa ett komiskt satt,,, alltsa inte trakig som jag har för mig att rolig betyder pa norska (ett sprak som för övrigt inte gar att lita pa,,, man tycker det later som svenska, man tror man förstar allt och sa bara vips! helt plötsligt ar det ett ord som betyder precis tvartom! helt opalitligt!)
Det ar roligt (svensk betydelse) att somliga finner mig rolig i skrift,
Men!
Nu kanner jag ju prestationsangest,,, nu har jag liksom blivit medveten om att det finns förvantningar,,,
Jag kanner mig inte rolig,,, har aldrig kant mig rolig,,,
Jag svamlar bara pa,,
Ni som har nagon som helst koll vet ju att det inte ens ar jag utan för det mesta mitt andra jag, det dar jaget som vaknar före mitt riktiga, medvetna jag,,,
Jag brukar ju sjalv lasa min blogg nar jag kommer till jobbet och ibland roas och fnissa förnöjt at denna uppenbarligen inte riktigt normala manniska,,,
Nu har medvetenheten och prestationsangesten smugit sig in,
Mitt ovakna jag blir liksom lite markvardigt,,, vilket i varsta fall kan leda till att all eventuell charm gar förlorad och som följd av detta,,,, BLOGGENS DÖD!
Vi far val se,
Jag ar ju inte bara rolig utan ocksa extremt glömsk,,, sa det kanske inte ar nagon fara trots allt,,

Kommentarer
Postat av: Guldlock

Jag är lättad att du lever!

Och så hoppas jag att du kan jobba lite på din glömska. Din uppdatering är ju vad som får Guldlock ur sängen om morgonen!

2009-11-21 @ 11:25:25
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0