pain

Jag maste bara klllaga lite (thailandsk brytning)

Jag har ont i kroppen,
I torsdags var det yoga och eftersom vi gjorde dom mest besynnerliga övningarna sa tankte jag att oj,oj nu kommer jag att fa traningsvark!
Men nej, jag kande ingenting,
I fredags körde jag wii fit och bl,a, boxades jag ratt vildsint,,, och tankte aterigen att nu kommer jag kanna av det har imorgon lördag,,
Men inte!
Allt kandes bara fint igar och jag gjorde ingenting fysiskt,, bara jobbade hela dan,,,
Och sa vaknar jag idag med ont i hela kroppen men mest i armar och axlar,
Har jag fatt muterad svininfluensa nu?
Maken till stelhet!
Och hur ar det nu igen?
Ska man trana eller inte nar man har traningsvark???
Det kanns pa nat satt som om kroppen vill bli utskakad,,

Det blev alltsa jobb hela dan igar,
Sonen fick andrade planer och da passade jag, mot mitt eget basta, pa att stanna kvar och fa lite mer gjort,
Det syns knappt att jag jobbat en hel dag,
Minst lika mycket kvar,
Men det maste ju vara lite skillnad,,, fattar inte att det kan vara sa mycket och att det tar san tid att jobba undan det,,,,
Jag fortsatter pa mandag,
Jag tror att bade langafarbrorn och little-miss-sunshine ar dar sa förhoppningsvis kan jag stanga dörren om mig,,

Idag kanns det som om hela dagen redan ar förbi,,
Jag har vant mig vid att kravla upp vid 7-tiden senast nar jag ar ledig och idag kom jag inte upp förran halvtio,
Jag tror vi ska tvatta kl 16 och kanske blir det lite lasning med sonen,
Det finns saker att greja och dona med har hemma,,, far se om jag orkar,,
Jag ar valdigt trött,

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag tycker att du ska skaka litegrann och sen ska du vila. Det är ju söndag, herregud.

2009-11-22 @ 11:55:53
Postat av: Guldlock

Träna träna träna.

Eller stretcha musklerna!

2009-11-22 @ 21:29:01
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0