raw

Mitt undermedvetna verkar börja styra in pa RAW igen,,,,
Det ar lite spannande för det ar absolut inte medvetet,,
Jag bara kommer pa mig sjalv med att plötsligt sitta och lasa den en raw-sajten efter den andra,,,
Jag surfar dit pa outgrundliga vagar,
Jag kan t,ex, googla pa LONDON (dah!) och sa hamnar jag pa t,ex, det har!
Bara sa!
Jag gillar mitt undermedvetna,
Man vet aldrig vad det hittar pa,
Jag har ocksa lart mig att lita pa mitt undermedvetna,,, mitt undermedvetna vet ofta battre vad jag behöver an jag sjalv,,
Och visst,,, jag vaxlar garna in pa the raw-road igen,,, synd bara att det ar sa dyrt,,,
Jag tror jag ska nöja mig med en teoretisk invaxling tillsvidare,,, ta reda pa sa mycket som möjligt,, förbereda mig,,, och utforska the raw-world nar jag kommer till London,,
Det ar en spannande varld!
Det har inte bara med mat och den kroppsliga halsan att göra,,, har snackar vi halsa (health) pa planet-niva (level),
Begreppet RAW innefattar allt fran mikro till makro,,, allt och alla,,, atomer och galaxer,,,
Coolt!

Igar körde jag wii fit i 40 minuter,,, inte sarskilt jobbigt men jag vill inte bli avskrackt,,
Skulle garna vilja meditera lite pa min spikmatta ocksa,, men jag vet inte riktigt nar jag ska fa in det i programmet,,
Jag ar ruskigt trött,
Koma-trött,,
(men jag tanker inte bli hypokondrisk för det!)

Idag maste jag stanga in mig pa jobbet och jobba som en galning,, tror inte jag kommer att fa sa mycket gjort resten av veckan,, idag ar min enda chans!
Största koncentrationshindret ar jag sjalv,,
Det hander alltid sa mycket pa det dar jobbet,
Man far satta pa sig dom stoooora skygglapparna och bli lite rainman,
Och jag vill inte ta med mig jobb hem nasta helg!
För allt i varlden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0