spruta eller inte spruta det ar fragan

Försovning idag!
Men jag hinner,,,
Först vaknade jag mittinatten och trodde det var morgon och var tvungen att kolla mobilen arton ggr för att förvissa mig om att det var mittinatten och sen somnade jag om och lyckas inte vakna nar jag faktiskt SKA vakna,,,
suck

Kanner mig orovackande killig i halsen och har ont i huvude,
Funderade vad som skulle handa om jag bestamde mig för att vara hemma idag,,,
Det skulle nog inte vara nagon omedelbar katastrof just idag,, men det kanske skulle bli tokigt med helgplaneringen och inför nasta vecka,,,
Jag ska inte stanna hemma,,, jag bara lekte lite med tanken,,
Förresten ar mitt skrivbord extremt stökigt eftersom jag och sonen och dottern satt dar och pluggade och kakade thaimat igarkvall,,, om jag nagonsin ska vara sjuk sa maste jag stada och sortera först,,

Har ju funderat pa att ringa vardcentralen eller vardguiden för att fraga lite om svininfluensavaccinet,,, men jag har skjutit upp det för jag inbillar mig att det ar manga som ringer nu och jag vet ju hur det ar att jobba pa en san arbetsplats,,,
Hursomhelst,, problemet ar löst,,
Igar kom vardguiden till oss och sallskapade mig, dottern och dotternspojkvan hem pa tunnelbanan,
Schysst service!
Fick da veta att alla far vaccinera sig nu, att det ar gratis, att det ar drop-in, att dom flesta inte far nagra biverkningar att tala om, att man kan ga till vilken vardcentral man vill, t,ex nara jobbet,,,,
Sa vad vantar man pa?

Mötet med kollegorna igar var trevligt och givande,
Aterigen fick vi bekraftat att  vi har den absolut basta chefen,,, dom andras chefer verkar helt vardelösa jamförelsevis,,
Smurfan ar bast!

P,S,
Bihanget, Blindtarmen eller Appendix ar för elakt för min blogg,,
Risken för upptackt ar alltför stor och jag kommer inte att sova gott om natterna, mitt undermedvetna (och dottern) ar sa enerverande moraliskt och samvetsgrant,,,
Maste komma pa nat annat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0