struktur var ordet

Langafarbrorn sager att det ska bli struktur idag pa jobbet och det gillar jag!
Idag ar enda chansen för mig att fa en massa gjort sa det blir skrivbordet höjt i stalage (standposition) och stangd dörr och skarpning!
Kanner mig lite, lite förkyld och dessutom fortfarande stel i kroppen,
Idag ar det yoga-time och jag tanker meddela fröken yoga att min kropp ar max en 2;a,,, hon börjar namligen alltid med att "tona in" sig pa var vi befinner oss just idag,,, skala 1-10,,
Jag brukar dramma till med minst en 5;a,,, men idag undrar jag verkligen om jag ar kapabel att vagga foten,,
Inatt var jag duktig,
Jag "vaknade" som vanligt och inbillade mig att jag höll pa att svalta ihjal,
Funderade pa att ta mig ut i köket och dammsuga skafferiet pa tacoskal,
Paminde mig sjalv om att jag inte skulle bli glad idag om jag gjorde det,
Funderade pa varför,
Kom inte riktigt ihag vad som var sa förskrackligt med att ata lite,,, men hade anda klart för mig att NAGOT var det,,, whatever,,,
Sa jag gick bara en svang förbi toaletten och sen kröp jag ner i sangen igen trots skrikande mage och ben som mer an garna ville traska ut i köket,,
Jag stod emot, Fast jag inte visste varför,
Jakla tur,
För nu vet jag varför,
För att jag mar illa och kanner mig som en soptunna pa morgonen och halva förmiddagen annars,
För att jag gar upp i vikt,
För att min kropp inte far sova ifred vilket gör att jag blir trött, trött, trött,

Och förresten,
Dietproblemen har löst sig,
Det blir nudlar fram till jul,
Jag rakade (happened to) shoppa loss lite igar och det avgjorde saken,,,, inga pengar kvar till dyr dietkost,
Men det var fina grejer,
Jag ar sa materialistisk,

Det far bli mer fokus pa traning istallet,
Boxades och stepuppade i en dryg halvtimme innan Greys Anatomy,
Idag blir det bara yoga,
Gud vad jag ar duktig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0