utyogad

Försovning idag,
Maste tvatta haret,
Megatrött,
Undrar om det kan bero pa yogan igar??
Vi har en Fröken Yoga pa jobbet och igar hade vi premiar för lite after work-yoga,
Fröken Yoga ar superseriös och utbildad instruktör,
Hon valsignar maten och pratar rent allmant om energier och vibrationer,,, hon ar ratt flummig men pa ett skönt satt,, hon trycker inte upp det i ansiktet pa den som inte vill,

Vi utrymde ett av grupprummen pa alla möbler, slackte och tande ljus och sen körde vi Fröken Yoga igang,
Jag var vigare an vad jag sjalv visste, men muskelstyrkan ar det inte mycket med,,, det gick anda bra för att vara första gangen, Fröken Yoga kör ganska lugn yoga med fokus pa andning och meditation,,,, men det var anda en del övningar som var lite knepiga,
Bl,a, vaggade vi vara fötter, en i taget, och öste lite karlek och uppskattning över dom,, fötterna menar jag,,
Sen kastade vi ut lite dalig energi genom fönstret och sa fick vi ligga i djup avslappning medans Fröken Yoga gick runt och skakade loss energier pa oss,
Sjöng gjorde hon ocksa, vilket kandes lite weird till en början, men som anda var ratt coolt nar man vande sig,
Jag hoppas vi ska göra det fler ganger,,, det beror pa om det ar nagra andra som vill,,
Snacka om personalvard!
50 kr kostade det, vilket jag tycker ar ett kap!

Nu maste jag skynda mig sa kanske jag hinner i tid sa langafarbrorn inte behöver sta dar alldeles ensam,,, solskenet kommer ju senare idag,,,, remember!!?

Kommentarer
Postat av: Långa farbrorn

I remember!

2009-11-13 @ 06:17:22
Postat av: Johanna

Du VET väl att du ska komma till Jennys yoga på tisdagar? Herregud (eller så) GÖR det! Vore väldigt trevligt att yoga ihop. Kopstar 100 spänn för provgång. Kom igen!!!

Trevlig helg!

/j

2009-11-13 @ 21:51:30
Postat av: Guldlock

Guldlock på facebook-span:



" 'IT' drömmer mardrömmar att jag tappar alla tänder, drömmer om att få en tand och är avis på folk som har tänder..."



Helt sant. Jag tror aldrig jag skulle kunna skriva på det där sättet. Inte ens för att härma denna-där. Det är ett språk jag inte hanterar typ.

2009-11-14 @ 02:27:41
URL: http://lea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0