aha!

Damen mittemot är ledig idag!
Nu förstår jag varför hon jobbade över igår.
Hon kompar!
Skönt att få klarhet i det.

För övrigt tror jag att jag smäller av!
Storytel har boksläpp och majgadd vad många nya böcker det finns att lyssna på.
Vilken tur att jag ska ha semester i en hel vecka!

Annars är det lugnt här idag.
Typiskt att det är så när man är själv och har ställt in sig på kaos... lär ju bli tvärtom imorgon.

Ikväll är det storstädning hemma.
Fast sonen kan inte vara med för han ska till pappan.
Men jag och dottern ska röja så det ryker och sen blir det pizza. Eventuellt.
Och nästa vecka blir det avgiftning för jag är nu helt toxifierad.

Jaha.
Kanske ska man jobba lite nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0