alskade London

Nu ar Londonresan bokad!
Det blir inte förran den 5e mars pga lite semestertekniska detaljer och pga att vi kande att vi vill hinna skrapa ihop en anstandig reskassa,
Ressallskapet bestar av mig, dottern och dotterns kompis,
Jag kanner inte dotterns kompis tillrackligt för att kunna kalla henne för lampligt smeknamn men det kommer nog,
Vi ska ha regelbundna Londontraffar för att styra upp programmet och peppa varandra till att spara, spara, spara,
Jag gjorde klart för dom bada att det pa intet satt ar jag som ska styra och stalla och vara nagon slags reseledare,
Vi ar tre vuxna som aker och om nagon av oss blir lite kinkig (jag) sa maste dom andra halla humöret uppe och vara the bigger ones,,
Dom ar ocksa medvetna om att dom kommer att fa slapa med mig pa pubar och att dom inte kan vara ute och festa varje natt och lamna mig ensam pa hostelet hur som helst,
Det kommer att bli sa bra!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Funderar pa det har med svininfluensan,,,, om vaccinering och sant,,,
Det basta skulle ju vara om man kunde göra det pa fredag eftermiddag sa man kan ma daligt i helgen om man nu mar daligt,,,, men da har dom saklart ingen mottagning,,
hmm
far se hur vi gör,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0