And she can dance too!

Igar fick jag aran att följa med och kolla pa dotterns danstraning,,
Alla var mycket duktiga men hon var bast!
Kanske ar jag inte sa objektiv men jag brukar tyvarr överföra min harda sjalvkritik pa mina barn och aven om jag alltid ar megastolt sa noterar jag skavankerna,,,,,
,,,, believe you me! Dottern ar en Dansare!
Markligt och harligt eftersom jag definitivt INTE ar det,,,
Jag har inte rytmen i kroppen och jag har svart att ta tlll mig koreografi via hjarnan och sen ut i kroppen sa det blir ratt,,, kul kan jag ha men snyggt att se pa blir det ju inte,,,
Nu ar det locking som galler och den 5e december tror jag det var sa blir det uppvisning pa trappen pa Medis som da firar 70 ar,,, det far man inte missa,,, jag paminner igen!!!

Hur gick det da med nudelutmaningen kan man undra???
Jo,
Igar at jag sa jag madde illa och allt var nastan gratis,
Maste nog lara mig att begransa mig,,,, mycket ar tydligen gratis har i livet och ibland maste man tacka nej,,, det funkar inte att ata i förebyggande syfte,,,
Hursomhaver,,
Jag och dotternspojkvan anordnade den mest delikata lunchen pa jobbet,
Vi kokade varsin liten nudelpase och spetsade med vitlök, sambal och sesamolja,
Till det gratisbröd,
Sen delade jag och dottern pa en gammal matlada som anda skulle slangas innan vi begav oss till dansen,,,, och efter dansen bjöd dottern pa mc donalds fast ingen egentligen var hungrig,
Det var da jag madde lite illa,
Möjligen kostade dagen mig 5,50 kr, inklusive spetsningen av nudelsoppan,

Soup,,,,,
Mmmmm,,, noodlesoup,,,,,,

P,S
Med gammal matlada menar jag inte nagonting bortglömt langst bak i kylskapet i tvivelaktigt skick,,, skulle ju förklara illamaendet,,,, utan en pensionarslada som blivit över med datummarkning som gick ut igar men som anda var frasch,,, det finns granser aven för mig,,,

P,S igen
Med pensionarslada menar jag inte en lada innehallande en pensionar,,, jag menar inte heller en lada som man brukar ha kor i utan en lada som i engelsk översattning heter box,,, fördömda dator utan prickar,,,, jag menar en sadan matlada vi dagligen distribuerar till vara pensionarer och som levereras till oss fran en restaurang och som innehaller mat,,,

P,S,,,, igen,,,
Med mat levererad fran restaurang menar jag inte nödvandigtvis god mat utan helt enkelt san mat som rent livsmedelsverksmassigt och naringsmassigt, dock ej smakmassigt enligt mig, duger till utfodring av pensionarer,,,

P,S
Nu maste jag ga!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hahaha!

Själv gör jag aldrig soppa med nudlarna. Tycker det är trassligt att äta. Långa trådar och rinn. Brukar ha på nån av mina favoritkryddor - tryffelsalt eller den där italienska med vitlök och piripiri eller vad det är. Skulle kunna tänka mig rostade grönsaker (tomat/zucchini/lök) till också.

2009-10-20 @ 10:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0