att berusa sig med det ena och det andra

Man kanske kan undra vad jag, som har semester, gör uppe vid denna markliga tidpunkt,,,
Jo,,, jag ska ju till lovelyrita och antligen fa inandas lite lustgas,
Förra gangen sa blev det ju ingenting eftersom det lag en karl dar och skrek,,
Det ar skönt att man kan fa regrediera nagonstans i var förhardnade och alltmer opersonliga varld,

Kl 07,25 ska jag vara dar,

Sen ska jag aka hem, nyktra till och kanske, kanske ska jag senare idag dejta med min basta ebs,
Kanske ska vi da pimpla lite vin och fnittra lite, diskutera pensionarspoang (vuxenpoang hej da) och pimpla lite till och tappa rakningen pa antalet glas eftersom ebs som vanligt staller fram en baginbox och tro att vi ar pa fjarde glaset nar det i sjalva verket ar det elfte,,,
(efter förra gangen sa vi att vi skulle föra protokoll och göra ett litet streck för varje glas för att förhindra fullkomlig ursparning,,, om nu inte fullkomlig ursparning ar vad vi vill uppna förstas,,, det kan ju vara renande för systemet,,)
OM nu inte ebs har fatt svininfluensan förstas, vilket hon förvarnade om igar,
Och jag som hade tankt skvallra om geologen och allt!

Vi far val se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0