Berövad!

Jag förstar inte hur det gick till men nar alla andra fick en timme extra igar sa lyckades jag FÖRLORA en timme!
Plötsligt nar jag trodde att kl var 13 sa var den 14,,, och darmed missade vi tvattstugan,,
Skickligt av mig!
Tror det har nagot att göra med att vissa apparater har hemma andrade tid av sig sjalva och vissa inte,,,,
paminde om nar vi för nagra ar sen akte pa alandskryssning och vid hemkomsten inte kunde rakna ut om klockan var 06,00, 07,00 eller 08,00,,
Fick ringa fröken ur,
Smörgasbordet lyckades vi nastan missa ocksa pga tidsförvirringen,

Nu kanner jag bara,,,, VAR AR MIN TIMME?????
Jag hade verkligen haft nytta av den för den har veckan kommer att bli jobbig faktiskt,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0