dessa dramatiska ögonblick

Mormorn: "Men dottersonen! Ska du åka hem nu???? Ska du inte sova över????"
Dottersonen: "Näe... jag måste hem..."
Dottern: "Han är kär!"
Mormorn: "Är du kär!? Ska du träffa en tjej?"
Dottersonen: "Nä.... jag ska träffa min pojkvän!"

Mormorn tappar hakan lite inför detta stora klivauturgarderoben-ögonblick, men fortsätter ändå att se vänligt intresserad och tolerant accepterande ut.

Mormorn: "Jahaaa...?"
Dottern inom sig: "I wish!!!"
Dottern utom sig: "Lugn... han skojar bara... han är så hetero man kan bli!"

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Och så gick det till när sonen kom ut som heterosexuell.
Min son är väldigt, väldigt ohomosexuell.

Men jag älskar honom mest ändå!!!!
(för det mesta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0