,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

FÖR DET FÖRSTA KAN JAG  meddela att bastachefen lever och mar bra och verkar till synes helt oberörd av min hemska dröm igarnatt,
Jag fjaskade lite och berattade att det var BARA jag (i min egen dröm) som blev ledsen nar hon blev maffiamördad,
Hon blev nog lite rörd tror jag,,,

FÖR DET ANDRA AR DET markliga spanningar pa jobbet just nu vilket ar bade underhallande och emellanat jobbigt och upprörande,
Idag ar det spannande eftersom spanska inkvisitionen ar tillbaks efter tre dagars sjukdom och jag (och langafarbrorn) ar val liiiite smatt nervösa för ifall vi har gjort nagot dumt i hennes ögon,,, om sa ar fallet sa tanker jag andas lugnt och ga in pa min inre biograf och titta lite pa sleepless in seattle eller nagon annan tröstfilm,,,, jag SKA inte bli upprörd,,,, jag SKA vara lugn!

FÖR DET TREDJE killar det orovackande i min hals,,,

FÖR DET FJARDE  kanns det som om alla bitar antligen faller pa plats nu nar jag inser att langafarbrorn (originalet) faktiskt maste vara gay,,, jag menar ,,, excuse me för att jag har fördomar,,,, den hatten och den kostymen,,,, och aldrig nagotsomhelst intresse av nagon langtant,,, det ar ju ratt uppenbart!

FÖR DET FEMTE maste jag köpa mamelucker! Var köper man det nuförtiden?

FÖR DET SJATTE vill jag harmed göra lite reklam för den supermysiga och nostalgiskt otidsenliga fruktaffaren i hörnet Hantverkargatan/ Parmmatargatan!!! I brist pa kaffefilter i sortimentet DONERADE dom igar 4 st dylika till oss utan att vi köpte nagot alls nar vi DESPERATA stod helt utan kl halvatta pa morgonen,,,, hemtjansten ar aldrig radlös men det blir anda inte samma sak nar man brygger kaffe i toalettpapper,,,

FÖR DET SJUNDE ar jag nu lite sen,,, ojojoj,,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0