diverse

Allt var valdigt nyktert igar,
Inga ursparade orgier att tala om,
Akte in och hamtade Ebs i hennes bokaffar vid Mariatorget,
Köpte en födelsedagsbok till nevön och en reflex till mig med tummen pa, alltsa den lilla söta tecknade varianten,
Sen akte vi hem till ebs och hennes familj och dar intogs en maltid tillagade enligt south beach-dietens alla regler,
Det var gott men hade varit annu godare med pasta!
Efter det kom dottern i familjen pa att hon hade laxor att göra och da hjalpte vi henne med det,
Allmanbildning ar inget jag tackar nej till, man vet aldrig nar man kan ha nytta av att veta saker som att Japans naturgeografi utgörs av mestadels berg,,,, endast 5 % av befolkningen livnar sig pa jordbruk och da ar det mest ris dom odlar i södra Japan, Klimatet ar tempererat whatever that means och det kryllar av vulkaner, Vidare har japanerna slutat att föda barn och eftersom dom inte tar emot nagra invandrare sa kommer befolkningen inom en snar framtid att besta av idel pensionarer som ingen kommer att kunna ta hand om, darav den stora satsningen pa utveckling och produktion av manskliga robotar- humanoider,
Sen kom jag och ebs pa att vi borde ga i kognitiv beteende-terapi för var motionsfobi, problemet sitter i huvudet, det var vi rörande överens om,
Sen diskuterade vi piercingar och huruvida en akta piercing inkluderar bedövning eller inte, kom in pa lite annat kinky stuff och ebs berattade om sin svagerska som fatt en ring av sin make förestallande hennes vagina (vögajna),
Det var ju lite markligt i sig men det vi reagerade pa var att vi tyckte att det var maken som borde ha vagina-ringen och hon, svagerskan, borde ju istallet ha makens penis pa fingret,
Det slog vi fast,
Sen akte jag hem och kom isang i anstandig tid,

Idag smsade ebs till mig att det varit inbrott i bokaffaren inatt!
Skyltfönstret var kraschat och mer visste hon inte för hon hade inte kommit dit an och det var bara polisen som fick ga in,
SKURKAR OCH VANDALER!
Den finaste affaren i stan!
Hoppas, hoppas att dom inte förstört för mycket,,,
Vad var dom ute efter?
Barnböcker att salja pa plattan?
Det gar ju knappt runt sa det ar ju inte som att det ligger pengar i drivor,

Nu ska jag pallra mig ivag och shoppa lite och sen blir det födelsedagsfirande pa Varmdö,

Kommer troligtvis att vara lika trött och tom i huvudet som vanligt pa mandag men det har varit alldeles wunderbart att vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0